Статьи

Ատամների խնամքը նվազեցնում է ինֆարկտի հավանականությունը

Լավ խնամված և առողջ ատամներն ապահովում են օրգանիզնի բնականոն գործունեությունը, պարգևում գեղեցիկ ժպիտ. 


1. Առողջ և սպիտակ ատամներ ունենալու համար արդյունավետ միջոց են հատապտուղները: Դրանք պարունակում են վիտամին B, C, A, երկաթ և մագնեզիում: 

2. Կաթնամթերքը պարունակում են երկաթ, վիտամիններ, որոնք սպիտակեցնում և ամրացնում են ատամները: Բերանի տհաճ հոտն անցկացնելու համար օգտակար են հատկապես պանիրն ու յոգուրտը: 

3. Մրքերը պարունակում են հանքանյութեր և վիտամիններ, ազդում են սպիտակեցմանն ու լնդերի արյան շրջանառության կարգավորմանը: 

4. Արյան շրջանառության կարգավորմանը նպաստում է նաև բանջարեղենը, որը պարունակում է վիտամիններ, կալիում, կալցիում և յոդ, կանխարգելում է նաև ատամնափառի և ատամնաքարի առաջացումը: 

5. Չամիչն արդյունավետ միջոց է բերանի խոռոչի բորբոքումները նվազեցնելու համար: Այն հարուստ է վիտամիններով և հանքանյութերով: 

6. Սխտորը քայքայում է կարիեսը, կանխարգելում բորբոքային հիվանդությունները: Ատամնափառ չունենալու համար մասնագետները խորհուրդ են տալիս սխտոր հաճախ ուտել: 

Պարզվել է, որ ատամների պրոֆեսիոնալ մաքրումն ու ատամնաքարի վերացումը 24 տոկոսով նվազեցնում է սրտայի հիվանդությունների վտանգը և 13 տոկոսով ինֆակտի հնարավորությունը: